Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Adres URL usługi: policies.google.com (opens in a new window)
_gac_
Zawiera informacje związane z kampaniami marketingowymi użytkownika. Dane te są udostępniane Google AdWords / Google Ads, gdy konta Google Ads i Google Analytics są połączone.
90 dni
__utma
Identyfikator używany do rozpoznawania użytkowników i sesji.
2 lata od ostatniej aktywności
__utmt
Używane do monitorowania liczby zapytań kierowanych do serwera Google Analytics.
10 minut
__utmb
Używane do rozróżniania nowych sesji i wizyt. Ciasteczko ustawiane jest podczas ładowania biblioteki GA.js, jeśli nie istnieje wcześniejsze __utmb. Aktualizowane przy każdym wysłaniu danych do serwera Google Analytics.
30 minut od ostatniej aktywności
__utmc
Używane wyłącznie w starszych wersjach Urchin Google Analytics, nie w GA.js. Służyło do rozróżniania nowych sesji i wizyt pod koniec sesji.
Do końca sesji (przeglądarki)
__utmz
Zawiera informacje o źródle ruchu lub kampanii, która skierowała użytkownika na stronę. Ciasteczko jest ustawiane podczas ładowania GA.js i aktualizowane przy każdym wysłaniu danych do Google Analytics.
6 miesięcy od ostatniej aktywności
__utmv
Zawiera niestandardowe dane ustawione przez programistę za pomocą metody _setCustomVar w Google Analytics. Aktualizowane przy każdym wysłaniu danych do serwera.
2 lata od ostatniej aktywności
__utmx
Służy do określenia, czy użytkownik bierze udział w teście A/B lub w teście wielowymiarowym (Multivariate).
18 miesięcy
_ga
Identyfikator używany do rozpoznawania użytkowników.
2 lata
_gali
Używane przez Google Analytics do określania, w które linki na stronie klikają użytkownicy
30 sekund
_ga_
Identyfikator używany do rozpoznawania użytkowników.
2 lata
_gid
Identyfikator używany do rozpoznawania użytkowników przez 24 godziny od ostatniej aktywności.
24 godziny
_gat
Służy do monitorowania liczby zapytań kierowanych do serwera Google Analytics podczas korzystania z Google Tag Manager.
1 minuta